Aquests descansos a l'estranger et faran pensar dues vegades abans de reservar una escapada romàntica

Taula de continguts:

Vídeo: Our Miss Brooks: Connie's New Job Offer / Heat Wave / English Test / Weekend at Crystal Lake 2024, Juliol

Anonim

Per a aquells que ho facin a través d’una setmana de distància, les vacances d’una parella poden solidificar un vincle, millorar la seva vida sexual i conduir a una relació de llarga durada. O pot provocar una ràpida i brutal ruptura abans d'haver tingut l'oportunitat de provar l'exempció de drets lliures a l'estranger.

L’anar-se’n amb la teva parella pot crear o trencar una relació. Per a molts, és la primera vegada que passa cada minut amb la teva parella: des de bufet a l’esmorzar i viatges a la gandula, fins a recórrer la platja per sopar mentre s’acostuma a fer amb restauradors massa desitjats.

Però de vegades no passa per planejar. Tant si es va produir una volada de dues setmanes a Alacant que va acabar en desastre o un viatge de parelles al sud-est asiàtic que va acabar quan el missus va fugir amb un surfista de Bali, tots sabem algú que li ha trencat el cor a l'estranger. Aquí amics i familiars de Culture Trip expliquen les seves històries.

Trencament del cor a la carretera XX © Alex Mellon

Problemes a Tailàndia

"Vaig veure aquesta noia per poc temps a Londres, quan es va traslladar a Bangkok per a una universitat. Abans de marxar, em va dir que hauria de venir a visitar-la i, si m’agradava, penseu anar a viure una estona quan acabés el seu mandat.

Al cap de dies de reservar les meves entrades, tot va començar a quedar-me una mica estrany i es va posar amb les constant trucades telefòniques de llarga nit i de llarga nit.

Des que vaig comprar les entrades, em vaig comprometre a sortir i fer que funcionés, ja fos en una relació romàntica o com a amics.

El dia que vaig arribar em va causar força nervis, però vaig pensar que no aniria tan dolent com em sortia al cap.

Ens vam trobar a l’aeroport i després de deixar-me les maletes al seu apartament vam sortir a prendre una copa. Malauradament, vam anar a Khaosan Road, una moderna Sodoma o Gomorra, i sens dubte no és el lloc adequat per agafar aire i netejar l’aire.

Vam acabar en un bar amb amics seus de la universitat. Per passar l’ansietat i la incòmode vaig beure copetes de whisky copioses. Al cap d’un temps, la tensió va ser massa, així que vaig sortir a fora per obtenir una mica d’aire. Quan vaig tornar, em va donar la benvinguda al veure un petó al seu nou xicot.

Vam tornar al seu pis, on va esclatar un argument que va continuar durant tota la nit, a més de breus moments de silenci puntuats per mi vomitant les galledes de whisky que havia consumit abans.

Al matí em va dir que ja no podia quedar-me al seu apartament i em va donar un cop de sortida al carrer. Aquest va ser el primer dia del meu viatge romàntic de tres setmanes a Tailàndia. " A, Londres

Cors trencats com una baguette acabada de fer © Alex Mellon

Enfadat a París

"Feia uns mesos que veia a aquesta noia i vaig decidir sorprendre-la amb un llarg viatge de cap de setmana a París, romàntic que sé. A la meva ment, em vaig imaginar bevent cafès al Louvre, robant un petó sota la torre Eiffel i caminant de braç en braç pels Camps-Élysées. Seria una oportunitat per a nosaltres per escapar de la gravetat del treball i deixar-nos anar.

Ho hauria preparat tot, però, tal i com ho diu la vida, la vida no sempre funciona com teníeu previst. Quan vam arribar a l’hotel, a prop de l’estació de Gare Du Nord, no s’assemblava gens a l’anunci i vam passar hores intentant trobar-ne un altre abans de renunciar al nostre destí i recollir-nos en una habitació dilapida i bruta. La meva ideal de postal dels Camps-Élysées es va veure rebentada quan ens van atordir els bojos preus que, amb un pressupost, ens van deixar poc a gastar.

Un parell de dies llargs a prop de trencar-se i compartir llit amb algunes taques d’aspecte dubtós, van començar a exercir pressió en la nostra jove relació. Cansats i amb moltes ganes de tornar a casa, discutíem constantment durant les vacances. L’ungla final del taüt gairebé faltava el vol de tornada que va provocar un coronari menor i ens va deixar necessitar unes vacances de les nostres vacances.

El meu ex, que, segons resulta, era un massís creient en l’astrologia i el tarot, va prendre el desastrós viatge com a signe de les coses a venir. No vam parlar uns dies després de tornar a casa i ens havíem trencat una setmana. Jo encara culpo a París, però potser no es volia dir. A, Manchester