Romanç de la vida real: Parelles que van conèixer la seva parella mentre viatjaven

Taula de continguts:

Vídeo: The secret to desire in a long-term relationship | Esther Perel 2024, Juliol

Anonim

A mesura que el clima s’enfosqueix i el febrer s’arrossega, potser no hi ha un respir més gran a partir de finals d’hivern que el pop de color que aporta el dia de Sant Valentí. Ja sigui casat, casat o solter, hi ha alegria que es troba en les històries d’amor, sobretot quan aquesta història és una trobada casual a l’hora de viatjar.

No és cap secret que els viatges siguin favorables al romanç: un passeig pel Sena a París, una trobada serendípita amb un desconegut guapo a Buenos Aires, un petó a la nit a la platja de Panamà, segons s'ha informat que un viatge pot condimentar el sexe. i fins i tot ajudar a reparar un cor trencat.

Els romanços de la vida real tenen lloc a destinacions més llunyanes, a quilòmetres de les llars i zones de confort de les persones que els expliquen. Hi ha Mark Choi i la seva història d'un aeroport fortuït que es troba amb la seva futura esposa. Hi ha Betine Gjoelberg i el metro que va canviar la seva vida per sempre. Hi ha Lola Méndez, per a qui cada cita és una nova aventura a l'estranger. Cadascuna de les següents històries és un record de com l'amor et pot trobar als llocs més inversemblants.

Trobar el que es troba a Sud-àfrica

"Vaig estar de vacances amb un amic meu a Ciutat del Cap a l'agost, i vam agafar un trajecte fins a Cape Point durant el dia per veure les fantàstiques vistes cap al sud, literalment no hi ha res entre allà i l'Antàrtida. Hi ha un lloc realment especial que es diu Dias Beach, a uns 10 minuts a peu dels cingles. Les onades eren enormes i hi havia uns bojos que intentaven fer-los surf (tingueu en compte que era el mig de l’hivern!). La platja estava buida, tret d’unes quantes persones, una de les quals era aquesta bonica noia rossa i vam parlar.

Vaig pensar que era increïble. El temps va ser curt i vam haver de marxar, així que ens vam acomiadar i vam anar per diferents camins. És segur dir que vaig quedar una mica decebut. A la tornada, la meva amiga va suggerir que ens parem uns quilòmetres per la carretera en un lloc famós pels pingüins salvatges i mitja hora després, per casualitat, va aparèixer una vegada més amb els seus amics. No la volia deixar desaparèixer, així que em vaig atropellar i vaig obtenir el seu número. Vam anar a fer una cita aquella nit a Ciutat del Cap i la resta –com diuen ells– és història! La nostra segona cita era a Munic, i la nostra tercera a Barcelona. " -Ben Shacham, directora d’operacions a Culture Trip

Una història d'amor "seva" i "Ella".

"Vam ser col·laboradors a Londres i ens havíem apropat, tot i que no es va entendre res". De manera casual, em va suggerir que vingués amb ella a la Xina; casualment, vaig dir que sí. Hong Kong era un mur de calor, així que quan vam creuar cap a Canton i els cels es van obrir, vam acordar telepàticament que ens asseguéssim a la pluja mentre els locals miraven dos estranys anglesos. A Guilin, vam meravellar-nos amb els turons càrstics amb cúpules, vam menjar taronges verdes i vam veure que el cel es va tornar rosat o violeta. Ens vam banyar al riu Li i després ens vam posar samarretes els uns als altres i vam trobar una cel·la privada a l’hostal d’un home durant un ien a la nit. Portava un barret blanc de riba ample.

"A Hong Kong, ens vam besar cap per avall, mentre ens recolzàvem sobre la paret de la plataforma d'observació del Centre Hopewell. Era (relativament) segur: no podia caure més enllà del que ja ho havia fet. " -G (El seu)

"L'Himàlaia es va situar a l'altura del nostre vol, solc de la llum del sol daurat. No treieu molt més alt. Tot i que ho vam fer. Lluny de casa en una estranya terra amb un idioma desconegut. Caminem, parlem, ens hem perdut. Ens va retardar un tifó. Tenim mosquits molestos i mosquits i planys. Ens va encantar tot, i, eventualment, els uns als altres.

"Vaig comprar una llanterna com la que balancejava al moll de l'illa de Lamma. Vaig deixar caure una ampolla de vi de serp al paviment on va trontollar i embrutar, ens va remullar i em va tallar el polze. Vam fer un pacte per a la cita 10 anys després a la meitat del camí cap a Emei Shan, una muntanya budista sagrada, en cas que ens perdéssim en algun lloc. Vaig agitar el seu avió cap a Londres i em vaig dirigir cap a Austràlia. Al meu flamant Walkman, vaig tocar molt fort la seva cinta de compilació. Aquestes eren les coses

i els nostres somnis es van fer ”. -A (Hers)

Les parelles que viatgen junts, es mantenen juntes.

"Quan vaig conèixer Jeff per primera vegada a Nova York, tenia pensat viatjar a Londres per revisar un parell d'hotels el mes següent. Havíem sortit un mes quan sortíem a copes una nit i, després de suposar una cervesa massa, vaig convidar a Jeff a unir-me a Londres. Sempre he estat una persona força impulsiva, així que em va sorprendre quan Jeff em va igualar l’espontaneïtat i vaig dir que sí!

"Com a parella acabada de marxar, vam volar a Londres i vam decidir més aviat l'última hora per ampliar el viatge fins a París. Tot i que havia estat a França moltes vegades abans, no hi ha res més que enamorar-se del rerefons de París. Vam ser el tòpic romàntic final: ballar pels carrers, caminar pel Sena, deixar un pany al pont dels Arts, compartir pastisseria de Notre Dame. Viatjar junts ens va permetre connectar-nos d’una manera més profunda a mesura que ens enfrontàvem a barreres d’idiomes, ens vam perdre i ens vam riure pel camí a través dels records de viatges. Va ser el viatge més romàntic, i al nostre retorn a Nova York, ràpidament vam decidir traslladar-nos junts. El nostre romanç de remolí només va florir amb el pas del temps, i avui, anys després, encara estem junts, encara viatgem i ens preparen per a la nostra propera gran aventura a Àsia. " -Nikki Vargas, editor de viatges de Cultura

Una història d’amor internacional.

"Vaig conèixer el meu noi a Madrid el març passat, però vaig marxar cap a Itàlia tres mesos després al maig. Cap de nosaltres mai no va pretendre (ni voler) estar en una relació de llarga distància, però els viatges ens van mantenir units. Al maig, vam passar un cap de setmana romàntic a Bolonya, tot menjant a la vista. Al juliol, vam anar a Venècia i vam passejar pels canals sota la llum de la lluna. Em va conèixer a Fes, el Marroc, a l’octubre per celebrar el meu aniversari i vaig tornar a Madrid dues setmanes al desembre per les vacances. Malgrat la distància que hem aconseguit enamorar viatjant junts i explorant noves ciutats. La nostra curiositat i estimació mútues per altres cultures han ajudat a establir un vincle profund entre nosaltres. Estic voluntari a l’Índia durant sis mesos i té previst venir a visitar el festival Holi al març. Passarà un any des que ens trobem i el nostre tercer continent hem visitat junts. " -Lola Méndez de Miss Filatelista.

L’amor en el temps de la motxilla.

"Vaig conèixer la meva cònjuge i parella de viatges en un viatge en tren entre Cracòvia i Budapest. Més concretament es tractava d'un pegat de brutícia aleatòria a Eslovàquia al mig del lloc. Va ser allà on vaig veure una bella motxilla perseguint el nostre tren. Vaig preguntar als meus companys de tren australians per què hi hauria una motxilla aquí quan van dir que la coneixien. Resulta que va ser tancada fora del cotxe dormit i va haver de córrer d’un cotxe a l’altre per entrar-hi abans que el tren tornés a començar a moure’s. Vam sopar a la nostra petita llitera, i vaig passar la nit treballant el coratge de demanar-li la seva adreça de correu electrònic. Va ser tot un estrany gir del destí que vam acabar a la mateixa pensió de Budapest, deu anys després vam tornar junts a la mateixa pensió. " -Shaun Robertson de This Life in Trip.

Conèixer la seva futura esposa a l'aeroport.

“La meva dona i jo vam anar a l'escola secundària junts. Va estar un any sota meu i, mentre érem coneguts i més amics d’amics en aquell moment, definitivament ens vam veure ocasionalment en llocs aleatoris al llarg dels anys.

“Em vaig mudar a Nova York poc després de la universitat i vaig començar a treballar aquí. L'octubre de 2013, un dels meus amics es va casar a Texas i vaig viatjar de tornada per casar-los. Vaig estar pendent al terminal, embolicant-me amb la càmera, quan algú em va demanar que anés fora del pas perquè poguessin utilitzar la presa per connectar el telèfon. Quan vaig mirar, em va sorprendre que veia un rostre familiar. La meva futura esposa em va reconèixer a l’instant, i aviat vaig saber que treballava per a un client a Nova York i s’acabava de traslladar allà. De seguida vaig dir que ens havíem de reunir un cop tornéssim a la ciutat i vam intercanviar informació de contacte. Vam pujar al mateix avió i vam volar cap a Texas.

“Vet i heu, aquell cap de setmana, va arribar l’huracà Sandy, i vam quedar atrapats a Texas indefinidament. Aprofitant tot el nostre temps, vam decidir passar unes dates i la resta ens en vam partir. ” -Mark Choi, Editorial i vídeo comercial a Culture Trip.